Meh. This is exactly how I feel today.

When I write, I always write from the heart. Truthfully, it usually comes pretty easy to me too but today…not so much. I am struggling. I am so not focused. I am just not in the mood.File Aug 29, 6 54 25 PM

The day started off just as any normal day. Since my three year old daughter started school a couple of weeks ago, she has decided she wants to get up every morning around 5am which yahhhh, does NOT work for me. So usually I tell her to go back to bed. She does and so do I. Yay! NOT TODAY! She asked me every five minutes if it was time to get up. She was hungry. She needed water. Was it time now? She isn’t normally like this so early in the morning and since my hubster was already at work, I wasn’t about to get up to go into her room because my getting out of bed these days is like an ORDEAL. I gotta hike myself out of the bed and hop to the wheelchair and roll myself over to her room and then roll back and hop back into bed. Yep. Just didn’t feel like doing it. So today, I yelled for her to come climb into bed with me which turned out to be really nice. I love those moments.

File Aug 29, 6 59 07 PMThen my alarm went off and my oldest daughter got up. Boy was she craaaabbbbbbby! It’s like as soon as she turned 11 last month, the emotional moody stuff started. Wow. I wish someone would have warned me about this pre-teen/tween hormonal change thing because it has hit like a bomb in our house. lol So as I scooted around the kitchen on my knee scooter getting the girls ready for school singing and giggling because I was NOT letting my 11 year old bring me down. I thought…it’s gonna be a good day dang it because I’m singing and scooter dancing and it did work cus off they happily went to school. I even had a really nice chat with a neighbor. I repeat. It’s gonna be a good day!

I went off to run errands with my Momma Jane. I needed a few small things from The Walmart. Yep, that’s what I say. Just like I say The Target and The Kroger because I live in the South now and I’m allowed. Plus it’s fun. I just needed a few small things for our Disney trip this weekend and mom wanted to pick up a wedding gift for one of my besties who is getting married in a few months. Well, you should have seen us out. Like Hans and Franz. Frick and Frack as my mom says. lol Mom wasn’t feeling great and her not feeling great means she takes a few steps and is exhausted. Darn you congestive heart failure. Then there’s me. I’m crutching around like a cartoon character, running into things. So we got to the third store and we were, put a fork in us, done. DONE! So nothing says done like a stop at The Starbucks on the way home to replenish two exhausted ladies, right?! Mom came out of The Starbucks though and said it was a new girl who was in training and every part of our order was wrong so just be prepared. We laughed and said #FirstWorldProblems, drank our coffee and headed home. Did I mention the tailgater we had the entire country roads ride home? Oy.

I got home and got out of the car and fell. Again. For those of you keeping track, that’s the FOURTH time I’ve fallen in the three weeks that I’ve had a cast on my broken foot. Two off the knee scooter and two off the crutches. I’m so used to falling that this one didn’t even faze me. At all. You just have to laugh. PS. Maybe I should stop scooter dancing!File Aug 29, 6 55 35 PM

The highlight of my day? A knock at my door and sweet neighbors dropping off a homemade pound bundt cake. Yes! I think this calls for pound cake and Prosecco for dinner people!

File Aug 29, 6 53 39 PMSo there ya go. That’s all I have for you today. I feel like this is pretty weak but this is me keeping it real. It can only go up from here. Disney is in four days. 😉

XO Surviving Mommy



, , ,
, ,